„Ile Ty na tym zarabiasz?” – Pytanie które niejednego marketera wkurza.

Prawdą jest że żadna rozsądna osoba która faktycznie chce z wami rozpocząć biznes nie zada takiego pytania, więc kiedy ja słyszę takie pytanie już wiem że nie rozmawiam z poważnym partnerem biznesowym.

Oczywiście to nie jest reguła i zdarza się tak że ktoś jest ciekaw waszych osiągnięć i zada to pytanie łagodnie z dozą zainteresowania, ale w większości przypadków jeśli słyszycie w tonie swojego rozmówcy pewien rodzaj – hmmm, sarkazmu, pt. „to teraz udowodnij mi że Ty zarabiasz a ja może wejdę wtedy do biznesu”, to podpowiadam żeby dać sobie spokój z takim rozmówcą.

Bo w tym sarkazmie nie ma chęci współpracy z wami, a jedynie udowodnienia wam że jego punkt widzenia waszego biznesu z którym przychodzicie jest bardziej właściwy, a tym samym „sprowadzenia was na ziemie”.

Posłuchajcie całości w Podcascie: